ZANEblog

ZANEblog

Tavaszi Baráti Motoros Túrán vettünk részt Debrecen környékén

Motoros évadnyitó rendezvény Debrecenben

2024. április 28. - ErdeiZoli

A vezetestechnikadebrecen.hu egy baráti motoros túrát szervezett erre a kellemes tavaszi napra a debreceni és környékbeli motorosoknak. A gyülekezés az OMV parkolóban volt a Kassai úton. Én már nyolc körül beértem a városba, így legalább maradt időm megtakarítani a tegnapi túránk után a sisakomat, valamint beszélgetni is tudtam a korábban érkezőkkel. Amíg a pleximet sikáltam, közben minden irányból folyamatosan érkeztek a szebbnél szebb paripák. A benzinkút hamarosan megtelt motorokkal, az autósok pedig csodálkozva nézték, hogy vajon mi készül itt. Sok ismerőssel találkoztam, de jópár motorost most ismertem meg. Jó volt a hangulat már az indulásnál is, és szerencsére az időjárás is tökéletes volt.

@zoltanerdei94 @#vezetestechnikadebrecen #motorbike ♬ original sound - Erdei Zoltan

Pontosan a megbeszélt időben indult a csapat, elől Nagy Laci ment a szervező, ő vezette a túrát. az út a Dakarringre hamar megvolt, hiszen a pálya Bocskaikert után van még Hajdúhadház előtt. Az aszfaltról letérve poros földúton lehet bemenni a Dakarringként elnevezett pályához.

@zoltanerdei94 #dakarring #vezetestechnikadebrecen #motorbike ♬ original sound - Erdei Zoltan

Gyakran kijárok gyakorolni a Dakarra, én úgy vagyok ezzel, hogy inkább egy biztonságos pályán tesztelem a motor és a gumi határait, mintsem a közúton. Ennyi motorost egyszerre még sosem láttunk a Dakarringen, szó szerint megtelt velünk a pálya, ezt a fotók is nagyon hűen visszaadják.

Ennyi szép motor és vagány motoros egy helyen valóban impozáns látvány!

 

Rövid eligazítást tartott először Laci majd a pálya üzemeltetője. Kérdésekre is készségesen válaszoltak, aztán már indult is a csapat az ajándék pályatesztre. Szépen rajzolta mindenki a tudásának megfelelő tempóban az íveket.

  

Pár kört megtettek a motorok a pályán, majd folytattuk az utunkat Újfehértóra, ahol már vártak bennünket Gulyás Gáborék, hogy ők is csatlakozhassanak hozzánk.

@zoltanerdei94 #dakarring #vezetestechnikadebrecen #motorbike ♬ original sound - Erdei Zoltan

A következő képen én nem vagyok rajta, mert amíg az Újfehértói Városháza előtt elkészült ez a csoportkép, addig én elfoglaltam a helyemet a Zsindelyes Cottage-nél a kanyarban, hogy tudjak majd egy videót készíteni amikor áthalad a csapat előttem.

Újfehértónál összesen 69 motort számoltam meg, valószínűleg ez volt a maximális létszámunk.

@zoltanerdei94 #vezetestechnikadebrecen #motorbike ♬ Bandoleros - Don Omar

Az volt megbeszélve az induláskor, hogy van pár találkozópont ahol megállunk, a többi helyen pedig mindenki a saját tempójában haladhat, akár csatlakozhat a menethez, akár kiválhat belőle. Újfehértó után a kovetkező megbeszélt megálló A Kisvirág cukrászda volt Vámospércsen. Mivel addigra már eléggé szétnyúlt a mezőny. így voltak akik Adony után Nyírlugos felől mentek, míg a csapat másik része meg a Guti erdőn át érkezett meg Vámospércsre. Pár perc különbséggel be is futott szerencsésen mindenki. Eztán voltak páran akik átmentek Romániába és egy túrázós nappá kiegészítve  Élesd felé folytatták az útjukat míg a többiek Laciékkal folytatták a kört Létavértes felé. 

Nagyon szép nap volt, remélem mindenki jól érezte magát. Az ilyen nagyobb csapatban történő motorozásoknak vitathatatlan a közösségformáló ereje, ami a motoros társadalom számára mindig is fontos volt. Ugyanakkor segítenek ezek a túrák abban is, hogy az újabb motorosoknak megmutassuk, hogy a környékünkön is bőven akadnak jól motorozható útvonalak, valamint egy picit a szezon elején talán az autósoknak is megmutatjuk, hogy egyre több motoros jelenik meg az utakon, ezért mégjobban oda kell mostmár nekik is figyelniük ránk.

 

 

 Köszönjük a szervezést Laciéknak, széles utat kívánok mindenkinek!

https://ztrackmap.com/
süti beállítások módosítása